top_logo.png

______ ____ _____ _______-01_1.jpg

 



        

ברוך הבא, אורח
שם משתמש ססמא זכור אותי

נושא Witaj Gierki

Witaj Gierki לפני 2 שנים 10 חודשים #56294

Wpływ gier zawierających presję na psychikę dzieci
Watch Dogs 2 do pobrania
Wzrastająca stale popularność gier internetowych, data im składany i nasycenie gier brutalna przemocą nie stanie Tekken 7 do pobrania bez pomysłu na psychikę dziecka.
Badania nad oddziaływaniem gier mających przemoc pokazują, że Halo Wars 2 do pobrania zaangażowanie w tegoż Steep do pobrania gatunku gry zwiększa agresywność graczy. Po przerwaniu gry zauważono u graczy większą impulsywność w tworzeniu, stosowanie innym wrogich intencji, stanowisko na podporządkowanie sobie różnych, większą uwagę na sobie i Sniper Elite 4 do pobrania indywidualnych sprawach i zaburzenie zdolności eleganckich oraz nastawień prospołecznych. Ponadto badania prowadzą, że dzieci działające Killing Floor 2 pobierz w zabawy, które przyjmują w dokumenty sił są obojętne na konieczności obcych ludzi, częściej występują postawę "być" niż dzieci niegrające, są bardziej roszczeniowi i zimni, nastawieni na walkę, natomiast ich relacje z rówieśnikami i rodziną cechuje brak silniejszych więzi emocjonalnych.
For Honor pobierz
Prowadzone przez cztery amerykańskie stowarzyszenia ochrony zdrowia trzydziestoletnie badania sprawiły do Cities Skyline pobierz stracenia w 2000 roku jednogłośnego oświadczenia dotyczącego przemocy medialnej, w którym potwierdzono, że "stare oglądanie przemocy włączonej w projektach telewizyjnych, obrazach oraz zabawach komputerowych może robić do pewnego wzrostu agresje i surowych zachowań i znieczulenia na przemoc w naturalnym życiu".

Psychologowie alarmują, że działanie atrakcji jest o masa cięższe niż oddziaływanie przemocy spotykanej w tv przede wszelkim dlatego, iż są one interaktywną formę. Gracz podlega również wpływom innych wielkich mechanizmów, jakie nie powstają podczas oglądania tv, wśród których podaje się:

Aktywne członkostwo w zabawie komputerowej - polityk nie tylko ogląda przemoc, ale przede ludziom jeden jej działa na ekranie komputera przez bohatera, którym dostarcza.
Silna koncentracja na muzyce - gracz nie może jednocześnie tworzyć cokolwiek wyjątkowego, całkowicie zajmuje się w nierzeczywisty świat, co może zmierzać do zacierania granic między fikcją a rzeczywistością.
Możliwość wielokrotnego powtarzania gry - pozwala oswoić się i przyzwyczaić do wysoce ciężkich scen. Przemoc zatrzymuje się czymś średnim także nie wzbudzającym emocji. Towarzyszy zatem do pomocy w praktycznym byciu zawodowych zachowań, których polityk nie bierze za przemoc, takich jak przekonywanie, przezywanie, dogadywanie się.
Kojarzenie siły z nagrodą - pasja i destrukcja są nagradzane w rozgrywkach komputerowych: zabicie kogoś pozwala wędrować do przodu, uzyskać dodatkową broń, dodatkowe życie, za przejechanie przechodniów pobiera się dodatkowe czynniki. Przemoc pozwala osiągnąć wynik w sztuce, pozwala uczucie sił i zwycięstwa. Zaangażowane w współczesnego fasonie zabawę dziecko dowiaduje się, że "zło nic nie istnieje takie złe, i nawet pewnie żyć całkiem dobre, bowiem jest czynne".
Brak konsekwencji wirtualnych ruchów w pewnym świecie, np. szybka jazda autobusem nie grozi śmiercią, antyspołeczne utrzymania nie prowadza do utraty wolności.
  • tinestle
  • tinestle's Avatar
  • מנותקים
  • New Member
  • פוסטים 1
  • קארמה: 0
בכדי להעלות פוסטים לפורום יש להרשם קודם!
Powered by Kunena Forum

 MIRI2.jpg

 

 

ofanaim_magazin199.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

panaracer.jpg

facebook.jpg

small_baner_motoofan.jpg

 

קוראים כותבים

מצאת מסלול רכיבה מענין? צילמת וידאו מגניב? הצטרף לקהילת הכותבים של אופניים! הצטרפותך תאפשר לך להוסיף ב"אזור הפרטי" אשר יופיע כאן כתבות ומסלולים, להשתתף בפורום אופניים, לנהל בלוג רכיבה, לקנות בחנות שלנו ולקבל עדכונים למייל בנושא אופניים

הניוזלטר שלנו

לקבלת עדכונים במייל על הנושאים הכי מענינים, המבצעים הכי חמים והחדשות האחרונות בנושא אופניים, הרשם לניוזלטר:

galil_ole_small.jpg

3PERY.jpg