top_logo.png

______ ____ _____ _______-01_1.jpg

 



        

אלברטו קונטדור, האם אתה מתרסק סדרתי?

cotador3.jpg

מאת אבי גנאור על סמך ראיון שהועבר למגזין מקבוצת טינקוף

אלברטו קונטדור האם אתה מתרסק סדרתי?

ביום המנוחה הראשון של וואלטה אספניה, התיישב מנהיג GCשל Tinkoffאלברטו קונטדור עם העיתונות כדי להעריך את השבוע הראשון של המרוץ ועוד. קראו כאן מה שהיה לו לומר כאן.

איך אתה מרגיש עכשיו אחרי השלב האחרון שלפני יום המנוחה?

אני חש תחושות שונות. אם ננתח עכשיו את הטקטיקה של השלב מאתמול, הייתי מן הסתם הייתי זהיר יותר. זה היה הרעיון שלי עבור בשלושה שלבים לאחר ההתרסקות שלי

יוצא לך שם של מתרסק סדרתי

לפעמים אולי אני קצת אימפולסיבי מדי ברכיבה שלי ולא כ"כ זהיר. אתמול, עשיתי מהלך  שנראה היה יותר אינטליגנטי וכל זאת כדי להימנע מהתרסקויות וכדי להישאר ליד ההגה אבל בסוף, אני רוכב  איך שאני. כיום זה כבר מסובך בשבילי לשנות את הדרך שבה אני רוכב.

מה שמדאיג אותי יותר אללה המצבים הנפשיים, אנחנו, כמובן כבר הרחק מאחור וסיכויינו לנצח בקטגוריה הראשית קלושים מאוד. אתה אמנם יכול להיות זהיר יותר, אבל אם אתה עדיין רוצה לנצח וואלטה תצטרך להיות עצמך. אין לך אפשרויות אחרות.
contador11122.jpg

צלם: חסוס Dyañez / dymag

 אנחנו צריכים לקחת את המרוץ יום אחר יום ולתפוס את ההזדמנויות אבל גם אני צריך להסתכל כדי לראות איך להגיב עם הרגליים. כמו כן, אנו צריכים לקחת בחשבון את Parcoursשלפנינו. [

ישנם עןד שלבים רבים למטפסים, בשלבים האלה יש לך כמה אפשרויות לבצע מהלכים טקטיים. עם זאת, שוב, אנחנו ניקח את זה יום אחר יום, וננסה לתפוס את ההזדמנויות, ליהנות המירוץ ולראות מה עוד אנחנו יכולים לעשות.

 

אמרת שאתה צריך להיות פחות אימפולסיבי. האם אתה חושב שאתה צריך לשנות את הסגנון שלך ואולי לרכוב יותר כמו פרום, להביט כל הזמן על מד הוואטים שלך  שעל הכידון?

לא, לא הכל. אני חושב שמדי הוואטים הוציא את הכיףמהמרוץ. הרוכבים עושים הכל הרבה יותר מבוקר. כרוכב מקצועי אתה תמיד יודע מה הוואטים שלך ואתה יודע שההספק הזה ייגמר לאחר 20 דקות..  זו המציאות. כרגע, אני חושב שזה מאוד קשה לי לשנות את הדרך שבה אני רוכב.

איך אתה מרגיש בשלב זה של הוואלטה?

 אני מרגיש טוב ואני נהנה מהמרוץ. אני חושב שהימים שנותרו  לי במרוץ הזה יהיו לטובתי, ואני שמח שיש עדיין הרבה ימים קשים במרוץ הזה, ולא מעט, מבחינתי זה אומר שיש יותר הזדמנויות.

אני אנסה להשיג תוצאות טובות ולתת את המקסימום אבל צריך להיות מודע שזה יהיה קשה. אני כמעט שלוש דקות אחרי  ניירו קיאנטנהוהוא כבר הוכיח שהוא חזק מאוד ויש אחריו קבוצה חזקה מאוד אבל אם אני ממשיך בוואלטה זה לא בגלל שאני רק רוצה להשתתף בתחרות, זה בגלל שאני רוצה לנסות לעשות משהו.

 איך אתה מרגיש אחרי ההתרסקות שלך?

 היום אני מרגיש טוב יותר. הגוף שלי הוא פחות נפוח כי בעקבות התרסקות הגוף מנסה לשמור יותר נוזלים ובמובן הזה אני חושב שכל יום יהיה יותר טוב.

חבל כי ההתרסקות הייתה ממש לפני "טיולי שלושת השלבים הראשונים".  הצלתי את השניים הראשונים, אך, למרבה הצער, בשלישי שגיתי.   

albertokontador1.jpg

 האם אתה חושב שזה אפשרי מבחינתך לחזור?

 אֲנִי לֹא יוֹדֵעַ. אני צריך ללמוד מחדש את ספר כביש ולחפש  את האסטרטגיה הנכונה להמשך. יש לנו כלל מיני הערכות לגבי מה שהקבוצות האחרות יעשו והאם הם מנסים לשלוט על המרוץ  או להשאיר את כל האחריות על  Movistar. אולי אני חוזר על זה הרבה, אבל אני כאן כדי ליהנות, לקחת את זה יום-יום ולראות מה נוכל  להשיג.

Share

 MIRI2.jpg

 

 

ofanaim_magazin199.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

panaracer.jpg

facebook.jpg

small_baner_motoofan.jpg

 

קוראים כותבים

מצאת מסלול רכיבה מענין? צילמת וידאו מגניב? הצטרף לקהילת הכותבים של אופניים! הצטרפותך תאפשר לך להוסיף ב"אזור הפרטי" אשר יופיע כאן כתבות ומסלולים, להשתתף בפורום אופניים, לנהל בלוג רכיבה, לקנות בחנות שלנו ולקבל עדכונים למייל בנושא אופניים

הניוזלטר שלנו

לקבלת עדכונים במייל על הנושאים הכי מענינים, המבצעים הכי חמים והחדשות האחרונות בנושא אופניים, הרשם לניוזלטר:

galil_ole_small.jpg

3PERY.jpg